Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Το πιο sexy nightbook με την Ειρήνη Παπαδοπούλου, έτοιμο για το Summer Vibe Beach Festival!

Το τέταρτο τεύχος του nightbook κυκλοφορεί – αυτή τη φορά πανελλαδικά – είναι το πιο sexy έως τώρα και εφεξής αποφασίζει να σάς κλείνει το μάτι κάθε μήνα στα περίπτερα!

Την Παρασκευή 12/7 πραγματοποιεί το πρώτο μεγάλο πάρτι του με 10 αγαπημένους  DJs στο S Beach στη Βούλα: πρόκειται για το Summer Vibe Beach Festival που ανοίγει τις πόρτες του με 10 top DJs που ήδη προβάρουν τις μεγαλύτερες ξένες επιτυχίες του καλοκαιριού κι ετοιμάζονται να βάλουν φωτιά στην κονσόλα. 12 ώρες – από τις 9 μ.μ. έως τις 9 το πρωί του Σαββάτου – μετά μουσικής, με τη σφραγίδα του μοναδικού έντυπου περιοδικού για τη νυχτερινή διασκέδαση στην Ελλάδα και με τους G-Pal, Αδριανός Παπαδέα, Κλεοπάτρα Φυντανίδου, Πάνο Γεροντάκη, Simos Danalis, George R, Wagner και, τέλος, τουs Unique Athens (Diodoro, Alex V, Pako) να παρτάρουν για μισή μέρα με ασύλληπτα sets!

Όσο για το nightbook που κυκλοφορεί και θα είναι στα περίπτερα αυτή τη φορά έως τις 31/7, η πιο sexy Ελληνίδα τραγουδίστρια Ειρήνη Παπαδοπούλου φωτογραφίζεται με τον γυμναστή της (και personal trainer δεκάδων celebrities) Τάσο Μισαϊλίδη και λέει ευθέως ότι την περίοδο που συμμετείχε στο X-Factor, το 2009, είχε «ψυχολογικά προβλήματα». Αναλυτικότερα, δήλωσε: «Ήμουν τόσο αγνή όταν μπήκα στο παιχνίδι και, από την πολύ την πίεση, έφτασα να έχω ψυχολογικά προβλήματα. Είχα όμως βάλει και στοίχημα με τον εαυτό μου να μην αλλάξω. Το χρυσό στα σκ@τ@ πρέπει να παραμείνει χρυσό! Βγαίνοντας, λοιπόν, από το παιχνίδι, μάζεψα τα κομμάτια μου, και με την αγάπη του κόσμου και τις συνεχόμενες προτάσεις για δουλειά, κοίταξα μπροστά και συνέχισα». Και προσθέτει, απαντώντας τους κακόβουλους: «Σπούδασα πολιτικός  μηχανικός επειδή ήθελα να κάνω τους γονείς μου περήφανους για μένα! Αργότερα σπούδασα και παιδαγωγικά γνωρίζοντας ότι είναι η καλύτερη δουλειά για μια γυναίκα με μητρικό ένστικτο. Αν όντως ήμουν από φωνή κορμάρα, θα είχα φτάσει ήδη πολύ πιο ψηλά  από εκεί που είμαι τώρα. Θα ήταν απλό να στρέψω τα φώτα πάνω μου, έχοντας κάνει και 2-3 σκανδαλάκια. Παρ’ όλα αυτά, έχω φτάσει εδώ που έχω φτάσει με το σπαθί μου και μόνο. Δεν έχω “πουτανιά” μέσα μου! Όσοι, πάραυτα, συνεχίζουν έχουν αυτή την άποψη, μάλλον απλώς συγκεντρώνουν τα μάτια τους στο κορμί μου και δεν ανοίγουν καν τα αυτιά τους για να με ακούσουν».

Επίσης, η Ειρήνη μιλάει για την  κρίση τονίζοντας πως έχει ωφελήσεις  κιόλας ως εξής:

«Γίνεται ξεσκαρτάρισμα κι επίσης μεγάλες συνεργασίες εαπορρέουν από την κρίση, όπως  πέρσι αυτή της  Έλενας Παπαρίζου με τη Νατάσα Θεοδωρίδου. Ζωντανό παράδειγμα αποτελεί ο Παντελής Παντελίδης. Για εμένα αυτός ο άνθρωπος είναι ευλογημένος. Έχει αστέρι!», ενώ μιλάει και για τα μυστικά της ομορφιάς της, υπογραμμίζοντας: «Τον χειμώνα πηγαίνω στο γυμναστήριο δύο φορές την εβδομάδα και κάνω βάρη. Το καλοκαίρι επιλέγω outdoor δραστηριότητες, όπως beach volley, jet ski, ski και ποδήλατο. Όσον αφορά στο θέμα “δίαιτα”, δεν μπορώ να πω ότι κάνω υπερβολές. Απλώς, προσέχω αρκετά τι θα φάω».

Το nightbook πήγε επίσης αποστολή-incognito στο Βερολίνο, την ευρωπαϊκή πρωτεύουσα της διασκέδασης όπου τα drugs σού προσφέρονται αρχικά και 4 free στα καλύτερα κλαμπ από πελάτες, κατέγραψε στο φακό του απαγορευμένα shots από τεράστια κλαμπ σαν το τριώροφο Panorama (στον δεύτερο όροφό του γίνεται και sex show, ενώ μπορεί στους άλλους ορόφους να παίζουν τεράστια ονόματα στην κονσόλα όπως Guetta και Digweed). Το nightbook ερωτεύτηκε το Katerholzig, ένα τεράστιο κοινωνιολογικό «μωσαϊκό»/χωνευτήρι ολόκληρης της νεολαίας της με πολλά κλαμπ για φαν κάθε μουσικού είδους και είδε τρελούς Ιταλούς να πηδάνε από τα δέντρα, να γδύνονται και να ρίχνουν βουτιές στο ποτάμι. Συναναστράφηκε Χαβανέζους και afro-Γάλλους στο πιο underground κλαμπ του Βερολίνου, το Golden Gate που βρίσκεται κάτω απ’ τη... γέφυρα του Γιάνοβιτς και ξεναγήθηκε από πρώην Γερμανό βουλευτή – νυν πάστορα στο διασημότερο καμπαρέ της πόλης, το KitKat, που έχει «γεννηθεί» από Αυστριακό σκηνοθέτη πορνό.

Επίσης συνομιλήσμε με τη Stella G. (κατά κόσμον Στέλλα Γρηγορίου). Fashion icon, τραγουδίστρια και συγγραφέα, γεννημένη στο Βερολίνο, «στα 6 άρχισα να μαθαίνω βυζαντινή μουσική και θεωρία, σε μοναστήρι. Το ’98 ήμουν μέλος της multi-culti μπάντας Προσεχώς με την οποία κάναμε τουρνέ στην Ευρώπη», λέει..  «Το πρώτο μου single, το “Come Out”, βγήκε την ίδια χρονιά με electro-pop μπάντα απ’ την Γερμανία που επίσης λεγόταν Come out».  Η Stella G. έχει κάνει lives σε Γερμανία, Αυστρία, Ιταλία, Ισπανία, Ελβετία, Ντουμπάι, ΗΠΑ -στα μεγαλύτερα κλαμπ -και φέτος έβγαλε το video “Catwalk” (http://www.youtube.com/watch?v=suC-Cm09YZQ). Πάμε στη μόδα και στη συνεργασία της με τον « Dj "DjPrithvi": «Κάνει τα  remixes των τραγουδιών μου Catwalk & Venus Power. Θα παρουσιάσουμε από κοινού νέο κομμάτι μας στο Fashion Week στο Mumbai της Ινδίας στα τέλη Ιουλίου», αποκαλύπτει και υπερτονίζει: «Προτιμώ τη Ν.Υ., αλλά από τις πιο συχνές στάσεις μου είναι στο L.A. όπου οι γυναίκες επιλέγουν glam στυλ. Μακριά κοκτέιλ φορέματα, σπορ αυτοκίνητα, παπούτσια παραμυθένια», ενώ δεν λέει «όχι στη Eurovision, με την προϋπόθεση πως θα «κατέβαινα μ’ ένα τραγούδι που θα με εξέφραζε». Όσο για την πιο... μοδάτη αδυναμία της, είναι στα εκκεντρικά παπούτσια «by Jeffrey Campbell», στον οποίο μάλιστα το nightbook κάνει ειδικό αφιέρωμα – όπως και στις επώνυμες φαν του. Ανάμεσά τους είναι εκτός απ’ τη Madonna και τη Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, η Κατερίνα Στικούδη, «που μπορεί να τα υποστηρίξει», η Πηνελόπη Αναστασοπούλου που «αποτελεί τη ροκ μούσα της φίρμας», όπως μας λέει insider by Campbell και πολλές-πολλές ακόμα... Και, όπως πάντα, συνεχίζουμε να κερνάμε 1+1 ποτό (το 2ο 4 free) nστα καλύτερα κλαμπ της Αττικής. Εις υγείαν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...